lauantai 9. kesäkuuta 2012

~ friends are hard to come by but easy to lose


oon taas onnistunu mokaan ja pahasti ,, mut kaikki tekee virheitä , mut yleensä hyvät ja oikeet ystävät ymmärtää välillä mokat ja antaa anteeksi jos ne on oikeesti tosi ystäviä , mut näin kai saa selville et mul ei oo koskaa ollukkaa oikeita ystäviä. kaverit on mulle kaikki kaikessa ja kesäloma tais mennä paskaksi ku oon menettäny mun elämän tärkeimmän asian , hyvät ystävät. 

" kyynel valuu poskel ja sydämeen koskee,
pitäis olla rohkee, mut en osaa kun sotkee
omat asiani, ja muiden viel sen lisäks.
halusin kaikkee, mut sainko mä mitään?
sanoin joskus ettei kaikkea voi menettää,

      mut must tuntuu, etten voi menettää        tän enempää. " 












                          xoxo-eemppu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti